sista dagen i veckan

nu är det söndag men snart är även denna dagen slut. jag som gillar att vara ledig men jag kan ju inte få allt.
idag har jag och Mattias varit till Birsta eftersom att hans familj kom dit, vi gick en sväng på IKEA och därefter käkade vi ihop och jag känner mig så idiotisk som inte ens tackade för maten. nu måste dom tro att jag är otacksam, åååh ångest! men maten var iallafall god och dom alla är jätte trevliga! dock märker jag att jag inte känner dom för jag satt typ alldeles tyst där, haha..

min katt har även gått och blivit mer crazy så jag längtar verkligen inte till natten.

och juste!
igår var jag och Mattias ut och käkade pizza och det var så himla irriterande eftersom att vi beställde, betalade och sedan fick vi vänta hur länge som helst, därefter kom dom och frågade ifall vi hade beställt och det är väl klart som fan att vi hade! vi fick sitta ett tag extra och vänta. när pizzorna kom så upptäckte jag att det var fel på min pizza så jag var tvungen att vänta ännu längre.. men vi fick en till varsin dricka och jag fick min pizza till slut och den är supergod! :)

efter maten så var det dags för bio och vilken bio var det? jo Svensson Svensson och det var helt suverän! och Mattias tycker att jag är konstig som började gråta åt en komedi MEN den var ju sorglig och den hade ett riktigt lyckligt slut och det är ju klart att jag får gråta då ;)


Svensson Svensson i nöd och lust.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0