halloween och nedräkning

jag måste vara en av dom latare idag eftersom att jag fortfarande inte har klätt på mig, utan jag sitter med täcket runt mig, uppsatt hår och jag måste ju bara få säga att det är hur mysigt som helst! jag hade säkert kunna vara "klädd" såhär hela dagen. det är just det som suger med att bo hemifrån, jag måste åka och handla så att jag och Mattias överlever.

idag har jag kollat runt lite på vad jag ska beställa för maskeradkläder men det är värdelöst att hitta något och jag var när på att ge upp när jag äntligen fann något jag hade velat ha. tänker jag skvallra? nej ;)
det är lite smått jobbigt att människan ska ställa krav på saker och ting, allt blir genast så mycket svårare.

VET NI!?
DET ÄR BARA 24 DAGAR KVAR TILLS BREAKING DAWN HAR PREMIÄR!

det är ju bara ett måste att se ifall man är ett twilight-fan som jag är! jag tänkte tillochmed gå på Twiday där det är ett maraton med alla tre filmer och vid midnatt visas första delen, alltså breaking dawn. och det är förhandsvisning! jag hade gått om Mattias också hade velat gå men icke! men det gör inget, bara jag får se den :)



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0