godmorgon

godmorgon alla mina söta läsare!

min rygg är paj och jag kommer aldrig mer sova i en obäddad säng där madrassen ligger konstigt. det är verkligen inte värt det!

jag tänkte att jag skulle vara lite snäll och slänga in en bild ifrån halloween då jag och mina söta tjejer klädde ut oss.

Amanda, Julia, Emmy, jag och Rebecka - svin sött! ;)


just idag är jag ett stort fan av att inte veta vad jag ska hitta på. men egentligen är jag väl bara lat för jag är medveten om att jag har några stycken att träffa innan jag åker hemåt igen. dock är det kanske lite väl tidigt just nu men jag måste ju äta frukost så att jag klarar mig fram till lunchen.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0