4 dagar sen, shiiit..

det här men bloggen verkar inte gå så bra för mig nåmer, borde jag sluta? förut bloggade jag som bara den. minst 4 inlägg om dagen och nu kommer det kanske in två i veckan? detta är sjukt dåligt och inte ens jag accepterar det. men precis som många andra så hinner man inte eller så finner man intre orken till att skriva en massa. jag har haft hur mycket tid som helst och jag har inte utnyttjat den till bloggen iallafall.
DET BORDE BLI MASSOR AV BILDER! - håll utkik i såfall
imorn blir det party på kvällen och det har jag bestämt fast jag är smått sjuk än men lite sjukdom har inte stoppat mig förut ;) + att det är maskerad nu ihelg och det är ju ett måste att vara med polare och festa då!
dock är jag lite pissed på att jag inte är 18 och kommer in på ferrum nu på lördag då Ailucrash kommer till Kiruna och spelar. jag har funnit lite inspiration av just det bandet med tanke på att min lilla kisse heter Ailu.

nu ska jag ta och följa med Mattias så att han kan få köpa lite mat åt sig och sedan ska jag dra och fixa lite smått och gott som jag och Rebecka behöver till imorn. och fixa Mattias klocka på ur och penn :)

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0