stora problem

alltså det är sjukt vad jag är sugen på att spela Smis 2 just nu. men jag behöver dock inte vänta så himla länge med tanke på att min mamma kommer förbi Sundsvall imorn och jag hoppas verkligen att hon tar med några av spelen. men det gör inget om dom inte följer med imorn eftersom att dom kommer hit på måndag igen så det löser sig nog :)



jag har för den delen inte tid att spela imorn eftersom att Marching for life är imorn och jag ska ju vara med i kören. jag och alla andra ska vara där klockan 1 för att träna och sånt. därefter ska vi gå i ett fackeltåg med tanke på att det är lyslördag imorn också. det kommer bli så fint att se alla ljus i mörkret. därefter ska vi träna mer och sedan så är det föreställning framför en hel drös människor.
hoppas att det kommer vara många där för det är säkert coolt att se något så enormt!  



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0