skolan och engelska plugg

tjenatjena!

just nu sitter jag i skolan och ska egentligen söka en massa information till vår engelska uppgift men just för stunden tar en paus.
jag bloggade aldrig igår bara för att skolan som ni vet går i första hand + att min mamma kom förbi och så hängde jag med henne på stan en sväng, samt att Mattias och Jimmy var med. rätt skoj att träffa sin mamma och bara prata lite smått. och så kom hon med en massa sims spel som jag har suttit och spelat igår :D så jag längtar hem lite grann, haha!

missade även halva skoldagen igår bara för att jag blev tvungen att ligga hemma för att jag hade så jäkla ont i magen så var nästan på g till akutbesök. men ta det lugnt nu! jag mår hur bra som helst nu! :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0