såhär tycker jag om mitt biobesök



som ni alla vet så har jag äntligen fått se Breaking Dawn och jag ångrar mig inte en enda sekund! det min klasskompis Frida sa om filmen stämmer helt och hållet eftersom att även jag tycker att den var så himla mycket bättre än de 3 första! allt var så himla bra gjort och jag satt verkligen fastklistrad. jag både grät för att den var sorglig och lycklig, och det är något en drama/romantik film ska innehålla tycker jag.
det var lite dåligt att man kunde förstå vad som skulle hända men jag är ändå helt såld på filmen och den ska jag defenitivt köpa hem!

jag hade helt klart kunna se om den igen, redan idag!


för er som inte vill veta något om filmen så tänkte jag varna er att jag tänker spoila lite grann om den så hoppa över den här delen!


egentligen är filmen i storhet ganska lätt att berätta om men det är egentligen alla filmer annars också. men hade jag berättat om filmen så hade det här varit med:
Bröllopet-smekmånaden-gravid-födelsen-överlevde
det var typ det som var dom "största" händelserna i filmen.
en "liten" grej som borde räknas som en större är att Jacob ändrar sig angående Bella. och vad som händer när Jake ser Renesmee.



jag är helt såld! längtar som en dåre tills part 2 kommer släppas på duken.
dock är det lite sorgligt att så bra filmer även ska ha ett slut..


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0