mobilbloggning

Hejhej och goddag! Mina planer för idag blev inte som jag hade tänkt mig. jag skulle umgås med jocke men han var tvungen att göra annat, så jag bestämde mig för att umgås med Mattias en dag till. (tycker att det är lite väl synd att alla mina favvobrudar har lämnat stan för att åla på semester..) förresten! igår lagade/bakade jag och Mattias en supergod smörgåstårta som blev perfekt som kvällsfika och frukost :D en annan sak! jag blev lite besviken över att desperate housewives var inställt igår och kommer visas först nästa tisdag men sånt händer. just nu håller "vi" på att städa och tvätta Mattias bil. snart är den blå igen men efter hemresan till Sundsvall så kommer den vara bajsbrun precis som förut, haha. nä men för en gångs skull så ska jag faktist erkänna att Subarun är en väldigt fin bil :) förhoppningsvis så är vi klar inom 2 timmar så att vi kan fara och hyra en film och kanske köpa lite gott, det är ju jag som håller i både hans och mina pengar ;) PUSS!

Kommentarer
Postat av: dissertation writers

You have written it so nicely, that even no pictures are needed.

2011-11-04 @ 17:49:10
URL: http://essay-writer.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0