lyslördag/marching for life

snart ska jag och Mattias dra till torget för att vara med på lyslördag. lyslördag är att dom tänder hela stenstan med ljuset av julpynt och så. kommer bli så himla fint!

därefter ska jag lämna honom för att ta mig till sporthallen där Marching for life håller hus. där jag och alla andra skolor ska sjunga + afrikanerna och Molly Sanden kommer dit och sjunger sin låt "Hallelujah". jag är inte ett dugg taggad men det kommer ändå bli så sjukt skoj!
för den delen så skulle vi få en varsin tshirt och jag som ville ha en grön fick välja en annan färg bara för att dom gröna var så himla små! men gul är min typ nu favvofärg. jag kommer ju iallafall synas ;)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0