byta till myshowroom.se?

jag och säkert många andra har börjat tröttna på att använda blogg.se. det är så trist och då tycker jag att det är dags att prova på något nytt!
jag har sett att det är några stycken av dom bloggar som jag läser har börja byta dit och att dom påstår att det är betydligt bättre. who knows liksom? har sökt runt lite grann och även pratat lite smått med en viss person som jag känner sådär halv bra och enligt henne så tycker hon att det är värt om man vill satsa lite mer på sitt bloggande. och jag vill ju satsa mer på bloggandet men vissa dagar går det åt skogen bara.
men jag kan även tänka såhär;
"myshowroom är något nytt, man kan tjäna pengar där och en fattig student som jag borde ju behöva några extra kronor så att jag kan liva upp min vardag lite extra någongång!"

allt är ju sant och en student som jag, en vanlig människa helt enkelt som har lite för lite tid för att jobba eftersom att jag vill ha lite fritid. jag bloggar nästan varje dag, kanske inte om de mest intressantaste sakerna men jag har iallafall läsare som är mig trogen, vilket jag hoppas att ni kommer fortsätta med om jag nu byter. ett så simpelt "jobb" som att blogga precis som jag sysslar med nu hade jag lätt kunna syssla med ett par år framöver.
tänk er att jag som bor själv i min etta här i Sundsvall bara får leva på 1050:- i månaden och inget mer! detta är verkligen tufft om jag vill unna mig någongång!
dock tycker jag att det är värt för jag slipper ju pendla och bo hemma :) men en extra slant är alltid ett stort plus!



en blogg är precis som skvallertidningar.
jag kan säga att jag har varit en trogen läsare av FRIDA i flera år men nu är det dags att byta. modet är snyggt och så men jag vill ändå ha mer så så fort min premunation (tillochmed det! jag premunerar på tidningen!) är slut så ska jag kika vidare på något nytt som kan ge mig en massa inspiration. helst om hem och mode i ett. hade varit underbart!

okej, jag ska överväga saken idag ifall jag kommer stanna kvar här på blogg.se eller om jag byter till myshowroom.se.

ciao bloglovers!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0