vackra nätter

jag älskar att vandra vid vägkanten, ha musik i öronen och se min hund springa upp och ner i dikena bara för att det finns så mycket dofter som jag verkligen tackar för att jag inte känner! det hade nog sett förfärligt ut!

jag är orolig men jag hoppas att det går bra för er, killgänget. ett telefonsamtal om en beskrivning om vad som sker och sedan "jag ringer dig senare", det är ju nästan för bra! not.
GLADA TANKAR!

ja tjena, det är jag som är Sandra! ;)
och nu tycker jag att det är dags att gå och gräva i mami's kylskåp för jag börjar bli hungrig!
och nu slog tanken mig "haha, sjukt att jag är hungrig eftersom att jag aldrig brukar vara det" - jag är för skum ibland ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0