toppen dag!

visst att dagen började med matteprov men det var inte allt för svårt så jag hoppas att jag fixade det! :)

efter lunchen tog jag reda på om jag har eget arbete i inså och tydligen så var det så så då passade jag och Emma på att dra till röntgen bara för att jag skulle få reda på om det var något som inte var helt rätt med mitt finger, men tur som jag har så är den bara tjock och ful!

efter det drog vi ner till stan, kollade efter ett linne till Emma men fann inget förutom jag som fick min födelsedags present ifrån Emma i efterskott, den är så typisk mig!


jag föll för den direkt!

sedan så blev det glass i stora lass. efter det tog jag och Emma och käkade en av våra favoriter, nämligen sushi.

MUMS!
en väldigt nyttig maträtt på min ära, nä men det är väldigt ovanligt när det gäller mig och Emma att det är något som är både nyttigt och kalorisnålt ;)

efter vår underbara måltid så skulle vi få bort lite dötid så vi drog för att kolla efter ett par jeansshorts till mig men istället fann jag kärleken!


är det inte kärlek så säg!

efter allt detta så drog vi på det där mötet och fick göra en massa "uppdrag" som var helt okej, träffa lite nytt folk i några timmar och efter det drog jag hem i min oro att min tv skulle gå och dö bara för att åskan var så himla rejäl! hoppas värmen inte försvinner!
men den hade klarat sig men trots åskan så kollade jag ändå på Desperate Housewives, min mamma lär inte bli så glad så ssch! ;)

sedan så har jag fått nya grannar, en kille är svin söt! lockost!

och så har jag fixat hemma och nu ska jag ta och plocka undan saker ifrån min säng så att jag kan sova som en prinsessa hela natten och kanske ända till klockan 1, för imorn har jag sovmorgon tills dess, den ni! :D

sovgott!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0