riktigt dåligt sverige!

Eskilpeskil om Nu är det dags för hockey och det står mel...:
Hockey Sandra, hockey! Nu är jag besviken på dig :<

Svar: alltså Emma, jag har sett 3 matcher under hela helgen och den sista matchen då Sverige kunde ha kammat hem guld så failade dom totalt! så från och med nu ska jag aldrig glo en hockeymatch igen!

------

nog är jag besviken att Sverige inte vann allt! men silver är iallafall finare än guld. vet att detta kommer lite väl sent men jag blev nästan så förbannad för att dom gav upp så tidigt och lät dom göra alla dessa 5 mål, det är sjukt!
nä men andra plats är ju inte heller så dumt om man ska se det positivt.

haha efter duschen igår så gick jag och la mig i sängen och hade typ en hel konversation i mina tankar om att Sverige faktiskt suger. och det värsta är ju att det hela stämmer så förskräckligt! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0