musik lovers!

jag har blivit tipsad om en toppen sida där alla kan ta del av en massa otroliga saker som har med musik att göra. bland annat så intervjuar dom artister, recenserar konserter och en massa annat smått och gott som ni kan ta del av och jag tänker inte avslöja något mer av vad dom sysslar med för er här på min blogg så det är lika att kika in på sidan. jag kan lova er att ni inte kommer att bli besvikna för jag själv har klickat in på den där sidan kanske 2-3 gånger och gillar den redan!  

http://sixtynine.se/
ett klick och ni är där!
simpelt och fyllt av alla slags musikstilar.

och ni kan även gilla sidan på facebook!


och förresten!
ni vet om den där snygga es3:an jag skrev om för ett tag sen på min blogg? just han skriver för den här sidan.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0