men hej sjukdom

nog för att jag gick och la mig extremt tidigt igår och vaknade nog upp på grund av två olika skäl nu innan klockan fem, insåg att jag inte kunde somna om så jag slänger in ett eller två små inlägg innan jag ska försöka igen. hade jag vetat om det här att jag skulle vara hemma ifrån skolan nu i två dagar så hade jag hellre valt att stanna kvar i Kiruna med mina kära! men jag kan inte se framtiden och veta om att Josefin var dålig var verkligen inget jag trodde.

men nu sitter jag hemma i Sundsvall iallafall och får tillbringa tiden med mig själv och datorn utan min jäkla spotify som ska jäklas så himla mycket. mycket lågt utav er era penga-galna ....- ja!? off.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0