ikväll är det bara du och jag

min älskade tv som har kanaler så att jag kan kolla på en av mina favorit serier! och ikväll är det Desperate Housewives, det är ju bara ett måste att se!

och eftersom att jag var så sötsugen så drog jag och köpte lite gott som jag kan ha för mig själv framför tv:en

mums!

måndag vecka 24, då ska jag och Mattias Flygare sluta med något väldigt svårt!
han ska sluta röka helt och jag ska sluta käka godis. får se vem som "vinner" för vi måste vara absolut ärliga mot varandra! men jag ser framemot det egentligen för då slipper jag se den där påsen hemma hos mig något mer + att jag fortfarande kan äta hur mycket glass jag vill! :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0