hey sunshine!

idag är det så himla varmt så efter idrotten idag skippade jag leggingsen och ni ska få dagens outfit senare också! men detta hade jag inte kunnat göra om jag bodde kvar i Kiruna eller jo, om jag vill frysa så men nejtack!

idag är jag rik på c-vitamin av solen och så känner jag mig bara ovanligt rik när jag kollade in på kontot, vet dock inte varför för det har sett likandant ut i ett bra tag där. tror att jag ska börja lämna kortet hemma så att jag inte kan slösa pengar, wonderful idea! och sedan kommer sommarjobbet och ojoj, då ska jag köpa mig något fint! ;) haha.

men nu ska jag ta med mig orken för att gå ut till solen för jag måste nämligen till coop nära och köpa hem lite mat så jag slipper svälta, glass? hmm, lät gott! :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0