enligt Sandra

rebeckajohansson¤ om måste göra något åt det:
man ska visst använda schapoo två gånger under en dusch ;)
första tar bort SMUTS osv från håret och den andra gången man schaponerar så gör den var den ska göra, tex. ta bort slitage, skydda håret, osv. beror även helt på vad man har för schampo ;)



svar: det spelar ingen roll vilket shampoo jag har haft, jag har haft flera stycken eftersom att mitt hår har blivit så torrt. men jag kom fram till att det var dåligt efter att ha läst ifrån flera olika källor att hårets oljor tas bort med för mycket shampoo. så nu efter ett test med olivolja, ytterst lite shampoo och en större del balsam så har det torra i håret försvunnit.
det kan vara sant det du skriver men enligt mig är shampoo dåligt att använda 2 gånger under en och samma dusch! :)
behåller hellre mina oljor i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0