Emma, du är som gott som död!

min första dag som 17åring utspelade sig idag hos en mycket god soldat, Eskil!

nä men idag har jag blivit firad av några goda vänner + Eskil ;) (bilder kommer senare)
dom bjöd mig på glass och det är ju min favvo! men dagen tog inte slut bara för att skolan slutade för jag följde med Emma hem och sitter här än och ska nämligen spendera natten här på Alnö, den ni!
     om inte annat så har Emma varit flitig med kameran idag och några mindre bra bilder har blivit tagna och det är just där min rubrik kommer in. haha det var roligt men inte snyggt x) och därför kommer jag skippa just dom bilderna på bloggen (y)


dom bjöd på glass!

Spinkobinko och Eskilpeskil

men nu ska jag dra och borsta tänderna så att jag kan sova gott ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0