tiden går så sakta

GAASH! vad tiden går sakta! jag har varit hemma i snart 3 timmar och vad har jag gjort? jo tryckt i mig en chokladkaka bara för att de där p-pillerna gör mig sugen på godsaker och idag extra bara för att Maja satt och käka godis på bilden där jag var bara för att Göran var sjuk och bara därför fick jag inte reda på vad jag fick på provet. men vi lekte "så ska det låta" eller det var jag och 5 andra och jag var i Annas lag och vi vann, yeah! ;)
men tur var ju det för nu har jag ju mer tid på mig att blogga och sedan så blir det inget mer ikväll för jag har två saker på schemat

1. möta de andra och dra på teater
2. duscha

och eftersom att det blir så sent så kommer jag nog ta och lägga mig direkt efter duschen men det lär ni ju märka då :)


tiderna var roliga!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0