sportlovs kvällar

det som är det trista med att stanna kvar hemma måste väl ändå vara kvällarna. jag gör absolut inget storslaget som jag hade gjort med mina girls i Kiruna. shit vad jag skriver om att jag vill dit men ändå så har jag flyttat. måste ändra på detta nu och så kan jag meddela att jag trivs i Sundsvall, dock så är jag i Ljungaverk nu men det är inte lika bra som storstaden som sagt ;)
nä jag borde bli 18 år redan i år. det hade varit något!
jag vill ha körkort, jag vill kunna festa på krogen med ett gäng och jag vill kunna göra vad jag vill! jag har så många planera men jag måste ju tydligen vänta bara för att "jag inte är myndig" bullshit(!) enligt mig ;)

förresten! jag har två till glad nyhet som jag fick idag som jag bara måste berätta!
1. min granne här hemma hos mamma har fått ett barn och han var så himla söt och att han ska få ett så otroligt sött namn också nämligen Lo :)
2. min granne i samma hushåll ska ta hem papper till mig så att jag får ett till sommarjobb nu i sommar och det är så extremt bra för det är något jag verkligen vill! :D
ska försöka få jobb till alla perioder och sedan så är jag nöjd och rik!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0