Sandra på spåret

äntligen så har jag fått det där pappret så att jag kan köra skoter helt lagligt och snart så är det dags att få det där kortet, jag ska bara fylla i pappret och skicka in den med en bild på mig :) Sandra kirrar biffen!

idag så har jag badat på badhuset och jag kan inte komma ihåg senaste gången jag var på ett badhus frivilligt. men det var väl helt okej och min syster fick ju som hon ville, dock så blev brorsan lite grinig så jag får väl dra dit en gång till innan detta lov är över.

nu jag ska laga mat och sedan ska jag dra till gransjöbodarna med skotern så hare!
lär väl skriva först när det är dags för sängen om jag orkar :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0