mina inköp

kom på nu att jag har lovat att jag ska visa vad jag har införskaffat mig under detta lov och här kommer några bilder på saker som jag har velat ha, eller det är bara en liten del av allt :)


äntligen så är ett par kilklackar mina!
fast det blir först till sommaren dessa godingar kommer att användas för jag tänker inte förstöra dom i snön och alla vattenpölar här utanför


en kalender och det var inte allt för längesen jag sa att jag skulle skaffa en sådan och det som är bra med denna är att jag kan byta framsida på den så nu ska jag fixa en bild som jag kan ha som min framsida på min allt för speciella kalender! :)

och det var väl det jag har köpt detta lov.
juste! provade även en klänning och den blir kanske min inom en snar framtid! ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0