måste hitta ett par

jag är grymt sugen på att köpa ett par skor imorn så jag lär ju se ifall det blir något inköp imorn då vi ska in till stan för att "shoppa" och kolla filmen på den stora duken :)
och förhoppningsvis så slipper jag vara så arg som jag var idag när mina syskon måste ha varit på deras jobbigaste humör, usch nej vad irriterande det var. bättre imorn i hope!

om inte annat så var det grymt skönt att basta som jag gjorde här för ett tag sen fast nu är det bara det där att håret måste torka innan jag kan lägga mig ner på min kudde för annars lär jag se ut som ett troll. men de kan även vara söta! ;)

och ångest att detta lov snart är över, inte okej! vill ha minst några dagar till men det är ju några dagar kvar ändå men det går så fort så snart sitter jag där igen i T8 för att ha en genomgång eller något liknande. kanske sjunga sig hes på kören ;) haha nejdå.

men nu ska jag ta och kika på en film fast först måste jag ta och kolla vad syrran har för filmer på sin dator :)
hare bäst och sov gott!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0