lider av beslutsångest än en gång

nu har det att göra med min piercing i läppen. ska jag ha kvar den eller inte? haha ja dessa eviga frågor.

jag har ju trots allt haft den över 2 år. jag vill inte ta bort den av flera olika skäl för jag kommer nog att ångra mig eller så blir det ett svin snyggt märke i läppen, vem vet liksom?
tycker synd om min mamma just nu som betalade för den. men jag ska nog ta och tänka på det ett bra tag till så att jag slipper ångra mig eller något liknande :)



dock så tänker jag inte på den så mycket och när jag kollar på bilder där jag ser den så kommer typ tanken "juste jag har ju hål i läppen" xD

måste nog ta och kolla upp med några polare som har tagit bort sina (y)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Tror du blir snyggare utan den ;)

2011-03-27 @ 23:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0