längtar redan till påsklovet

alltså shit vad jag kommer att vara trött imorn när jag tillochmed ska stig aupp tidigare för att duscha bara gör att jag luktar skog som vi säger. fast det var ändå härligt! :)
men nu är det över för detta lov och så blir det kanske mer nästa lov eller? eller jag kanske ska resa norrut då, alltså till Kiruna :D måste kolla upp vilken vecka vi har påsklov och sedan är det bara att ringa ett samtal och sedan så är nog mina biljetter bokade (y)
jag hoppas även på att jag har lov samtidigt som de andra i Kiruna men på Tim lät det som att de skulle ha lov vecka 16 men jag får väl ta och höra bättre med norrborna :)

men nu ska jag ta och kolla solsidan med Örjan och sedan ska jag väl ta kväll för att palla upp imorn :) så ni får bilderna imorn och så så hare bäst och sov gott allihopa!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0