kommer i perioder

tanken på att äta smart och träna regelbundet kommer lite här och där men nu är den här igen och ska jag satsa på det eller kommer jag fortsätta som förut? haha ja ni, jag ska ju försöka ändra det dära för det är alltd mycket bättre med regelbunden träning.
efter vecka 17 (påsklovet) då jag har planerat att komma hem igen efter min resa, då borde den mesta snön vara borta och då ska jag ut och springa :) det låter som en prima idé!

förresten! idag på idrotten hade vi step-up test och jag fick se ifall jag hade förbättrat eller ifall jag hade försämrat mig och guess what? jag hade förbättrat mig rätt mycket och jag har ändå inte tränat för mycket så jag är stolt! :)
jag ska ta och läsa om det där bättre här på internet innan jag ska börja träna igen, ni vet en paus nu ;) hihi. men jag ska förbättra mig ännu mer innan nästa gång och min vilopuls ska sjunka mer, mycket mer!


wii fit nästa!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0