kan inte räknas som en skoldag

idag klev jag upp och duschade och så tidigare än vanligt bara för att jag var tvungen att gå till skolan men när jag väl kommer till skolan så gissa vad!? jo vi har ingen kör på morgonen och då hade jag ingen lektion på minst 2 timmar om inte mer och den tiden hade jag gott kunnat sova men icke!
sedan var det mat och efter det var det en mässa nere på sporthallen där vi hänge ett tag och gissa vad som fanns där? :D
jo det fanns ett bord där man kunde prata om kurser till att hoppa fallskärm! :D så awesome så dit gick jag nästan direkt. och efter det så var den dansuppvisning där dom dansade streetdance och disco och gissa om jag blev sugen på att börja dansa streetdance? jo det är ju bara ett måste numera!

efter det så drog vi till Barista där Mimmi, Frida och Maya skulle ta sig en fika och jag, Emma, Kevin och Niklas satt och snackade på där som ett bra sällskap. och jag måste ju bara få visa er en bild!

våran alldeles egen (Maya) chewbacca :D

efter det stack jag, Emma och Kevin till donken för att köpa deras goda glass! efter det drog vi till um för att förnya grejer och blabla. hemma och nu har jag tvättstuga + att jag städar här hemma lite smått :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0