jag struntade i det

egentligen borde jag har varit hemma nu och hållt på med min jobb men jag struntade i det och fixar det på söndag istället då jag kanske får lite hjälp för det kan verkligen behövas!

vet ni?
på måndag ska jag och alla andra ettor som går på skvadern till tonhallen för att kolla på svansjön ännu en teater och jag har hört rykten om att den ska vara bra ;)
men innan vi ska dit så måste vi öva på några steg så att vi kan vara bättre än NV och alla andra! den var inte så svår så nu ihelg ska jag ta och fixa den där dansen (y)

och efter den lektionen så följde jag med Emma upp för att hon skulle snacka med Frida och då hittade jag en awesome hatt som jag var tvungen att prova! ;)


dock var inte Emma en mäster fotograf märker jag nu så att den blev suddig men ni ser ju vad hatten/mössan eller vad man ska kalla den liknar :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0