jag hinner före

men eftersom att mitt te håller på att koka nu och sedan så ska det kylas lite grann så att jag slipper bränna mig och det kan ju ta ett litet tag så jag hinner ju blogga :)

idag har jag och min mamma jobbat åt mig så att jag skulle hinna bli klar med allt idag eftersom att det var så himla mycket! men nu äre över och jag har nyligen kommit hem ifrån birsta där jag köpte mat helt själv för första gången och jag blev fattigare.. men det kändes ändå skönt att få storhandla själv också. sedan blev det lite mat på hemfärden. har även hunnit städa lite här hemma.

känns rätt skönt att få vara hemma helt ensam just nu för jag behöver verkligen det efter en helg som har varit full av små barn och det säger väl allt.

har även bokat upp min egen tvsoffa för jag ska nämligen kolla på;


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0