helt sinnes

då är allt klart. frukosten är käkad, madrassen är borta, jag har borstat tänderna och bytt om så nu är jag fit for fight! dock kan denna dag bli rätt så seg eftersom att jag och Emma gick och la oss vid 2 på natten och iallafall jag klev upp 7 för att försöka få i ordning allt så att jag slipper stressa sedan.
men alltså. vakna klockan 7 när jag börjar först 10.15, haha yeah!
nä men det var lätt värt kan jag säga! :D bilder kommer senare, dock är inte alla med så too bad för dom.

borde göra matte men ääh! det hinner jag nog någon annan gång.
när jag kommer hem ska jag börja med mitt jobb redan idag så att jag kan kirra allt det där imorn och kanske åka hem till mamma lite tidigare :) och på lördag blire att fara till Ånge för att umgås med nickeboy, trevlig prick det där! :)

men..
HEJ HÄR KOMMER SEGERTÅGET!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0