godmorgon Sverige!

igår fjantade jag och Emma rätt så mycket men nu börjatr allvaret igen, eller åtminstone snart.

jag har packat ihop min madrass och sängkläderna nu och frukotsten har börjat men alla sover typ och jag vill inte gå och käka själv, vill inte vara den mobbade! :O men om jag går nu så får jag välja mellan allting och då lär min frulle bli den bästa ;)

om allt följer planerna så ska vi gå omkring i pyjamas hela dagen idag men jag kan ju inte lova någonting eftersom att det är väldigt få som hade med sig en pyjamas, vilket är väldigt dålig stil eftersom att idéen fanns ju sedan länge.

men iallafall så ska jag ta och väcka Eskilpeskil och fråga om hon vill gå och äta frulle med mig så hare tills vidare!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0