fake stuffs

Sandra tycker till!

lösögonfransar, löshår, lösnaglar och vad det nu finns mer. min fråga är varför? visst det är snyggt men allt kostar pengar och just detta är något onödigt som en männsika egentligen inte behöver enligt mig. allt blir ju förstört någongång och då är det liksom "hejdå tusenlappar!"

visst jag vill ha långt hår men jag väntar hellre än att beställa löshår ifrån internet som jag ändå får ta och kasta om några månader. samma sak gäller med lösnaglar. klister (några timmar vidare) dom ramlar av en efter en och ändå köper man såna. jag gjorde det förut när jag inte kunde låta bli att bita på mina naglar men oops. idag behöver jag inga såna heller :) lösögonfransar, visst det ser bra ut men dom kan även vara svåra att sätta dit + att det är svin fult ifall dom faller av för då finns det en rand utan smink xD haha.



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0