extra för idag

idag är det nämligen våffeldagen och jag måste ju bara göra våfflor idag! så efter detta inlägg så ska jag gå för att inhandla grädde och så någon efterrätt för idag har jag fått mina pengar så nu är jag rikare och därför får jag gotta mig liiiite extra! ;)

något som också är mer extra idag är att min syster Josefin ska komma och sova hos mig efter att hon har kollat på black swan på bio. vi kommer ha det så mysigt hoppas jag! och imorn ska hon hjälpa mig med mitt jobb och sedan drar vi oss nog mot Ljungaverk :)


FÖRLÅT FÖR BILDEN JOSSE!
men du är faktiskt söt <3!
och en annan sak jag måste få skriva om denna bild är att det faktiskt inte är min hand utan det är hennes egen för jag hade på mig blå nagellack den dagen!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Systern..

Vafan! HAHAHA!!!!!!

2011-03-25 @ 15:17:29
URL: http://josefiinheedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0