det var verkligen "wow"

idag så har jag och vissa klasser varit och kollat på Svansjön och den var verkligen toppen!


trots att jag var lite skeptisk där i början när det gällde balett. men när jag väl såg vad som hände så satt jag verkligen klistrad! dock så är ju inte alla baletter såhär men denna rekommenderar jag!

vi fick även vara med i en flashmob som kommer att läggas upp på youtube om jag minns rätt? och ifall den gör det så kommer den att visas här på min blogg! :)



coolt, riktigt coolt måste jag bara säga!

mina polare som däremot fick reda på att jag kollade på balett frågade om jag var frisk eller "vad har hänt med dig?" frasen, haha. jag förändrar ju mig bara lite! :)

tack att jag flyttade så att jag fick uppleva allt detta för dessa tillgångar finns knappast i Kiruna!
baletten var svinbra, operan var sämre och så alla teatrar som jag har fått se har varit till och från och snart så äre dags att kolla upp lite musikgrejer (y) coolt att 1an har haft så mycket att bjuda på! :)

> Skvaderns gymnasieskola!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0