det är det som är inne liksom!

chacha bloggen!
just nu sitter jag och Eskilpeskil (Emma) och lanar för fullt medans alla andra som ska sova här i skolan ikväll myser på som bara den i T8, men vi vill vara för oss själva! ;) heheh.. haha nä men asså, vi är så himla bra alltså!
vem vill inte lana liksom? bloggnörd och spelnörd, yeah!
angry birds är spelet som är hetast just nu asså! fast oops(!) jag finner ett problem! vi har nämligen fastnat på en bana så detta måste vi ordna nu liksom annars kan typ...         ... världen gå under! OMG!

LOL! & A-S-G LIKSOM! AND...... OMG!

men nu ska jag (Spinkobinko) och Eskilpeskil ta och prata vidare och samt lana vidare, ser ju ifall jag slänger in ett inlägg senare, pusscha! :D



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0