dags för något nytt?

GAAH!? jag har den så kallade beslutsångesten hemma hos mig igen. jag har kommit fram till att det kanske är dags att förnya sig lite grann nu när våren är kommen och mitt problem är nu håret. jag vill ha en ny färg men jag kan inte riktigt bestämma mig och jag vill ha något nytt för jag har endast testet blå/svart, svart, mörkbrunt, gyllenbrun och ja vad de där andra nyanserna av brun heter :) kanske något ljusare men inte blont som några tyckte att jag skulle testa men hörrni! det kommer aldrig på frågan eftersom att jag själv inte skulle kunna se mig som blond och sedan så vill jag inte förstöra mitt hår <3!

men eftersom att jag håller på att bli rik så ska jag nog för engångs skull färga hos ett proffs alltså ingen hemmafärgning här inte utan frissan here i come... soon... ;) haha.

fast det där med att färga håret ljusare, hmm. det kommer nog se hemskt ut med tanke på att jag blir lätt och svin brun fort som bara den och det kommer ju bara se konstigt ut. nästan som en neger som är blond och hur snyggt är det? kanske på någon men inte på alla! och på tal om mörkare så måste jag ju även färga mina ögonbryn isåfall ohnej vad jobbigt det blev! xD

ge mig bara sommar så att jag kan bestämma mig inom en snar framtid!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0