dags att ta kväll

jag antar att det är dags att ta kväll så att jag pallar att kliva upp klockan 6 imorn så att jag kan komma i tid till skolan. vilken ångest att det är nationella del 2 imorn oh nej! jag ids verkligen inte men det kommer nog att gå bra (y)

om inte annat så har denna dag inte varit den bästa, usch vad trist och kvällen blev bara ännu värre med den där kursen och sedan när jag kom hem, off vad pissed jag blir!
aja imorn får jag iallafall det bättre när vi ska ha svenska för då ska min grupp ha skuggteater! det kommer nog att bli awesome! ;)

men jag pallar inte slösa pengar så att jag skippa nog att äta på bite line imorn! vilken period jag har kommit i ;o jag är trött typ jämt och jag vill inte slösa mina pengar.

nä dags för sängen



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0