bury the lies

alla galna tAKiDA fans, titta vad jag har hållt i min hand och även har en bild på. inte alls dåligt och ännu bättre att det har gått så bra för takida också. ett av mina favoriter faktiskt och det är jag faktiskt stolt över också! :)



om jag har räknat rätt så har jag sett takida live 5 gånger och jag har inte tröttnat än! det jag har vunnit av det hela är en massa värme ifrån publiken som har stått och hoppat framför scen och en halv handduk som jag delade med Rebecka.
men jag kan lugnt säga att den senaste gången jag såg takida live här i Sundsvall på norporten area, den gången var helt klart den bästa! älskar att det kom fyrverkerier när den sista låten spelades :)





och så ett klipp ifrån deras uppträdande den 6 augusti 2010

kanske inte världens bästa ljud!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0