bio ikväll

jag och inklusive fem andra personer ska på bio ikväll och på duken kommer nämligen Rango visas med engelsk tal och jag längtar så sjukt mycket! :D


ååh han är så sjukt söööt! :D

tur att det finns flera som gillar att kolla på bio och umgås med varandra. dock så har jag inte haft tid att umgås för jag har städat och vet ni vad jag upptäckte när jag städade? jo jag upptäckte att jag råkade ta hem mitt referat istället för att lämna den till Frida och den skulle in idag. måste nog skriva det till henne på fc, hojja vad fel allting kan bli efter en stressig dag.
men nu är den biten över och jag behöver inte komma hem till en stökig lägenhet nästa vecka någongång :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0