ursäkta till 1000!

alltså jag är helt enkelt usel på att blogga när jag har gäster här hos mig men jag kan även säga att det kommer bli ännu värre efter onsdag med tanke på att jag kommer sticka norrut med Tobbe. men jag längtar så grymt mycket och jag saknar alla så himla mycket helst min herr flygare! men nu är det inte många dagar kvar och jag är grymt glad för det! :D men jag kommer sakna värmen men jag klarar mig! jag ska ju trots allt jobba!

nu är även mitt lilla "allvar" med skolan över för den här terminen eller vi ska ju ta och sjunga på studenten imorn men det blir nog en lätt match!

imorgon händer även mer saker men nu tänker jag inte skvallra så jag ska hålla tyst ;) men jag kan lova er bilder till ett senare tillfälle!

idag är även sista avsnittet av Desperate Housewives och det visste Mattias om och jag blev själv förvånad men jag antar att han är en nörd fast än han säger annat! ;) haha



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0