stora planer, eller?

ja ni vet ju dagens planer ifall ni läste mitt förra inlägg. men jag lade ju inte till att jag ska till Mattias sen men vid det här laget bröjar det bli rätt självklart att jag vill umgås med honom innan jag drar söderut again!

alltså på fredag är det midsommar och mina planer kanske gå i kross ifall det regnar för om det regnar så syns mest troligen inte solen, vilket skit! jag vill ha fint väder!! och sedan så har jag absolut inga planer alls vad jag ska göra ihelg, party? nja, vill nog bara ta det lugnt :) men jag kanske hinner ändra mig, vad vet jag? ;)

och snart är det ffeeeestivaaal också! TAGGA FÖR KARUSELLER!

snodde förövrigt en bild ifrån Julia när va var i Fjällnäs, dock en egopic på mig då! ;)


alltså jag gillar ju den skarpt! och jag skiter ifall den är suddig! :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0