ledigheten är över för denna gång också

ja imorn gäller det igen, upp klockan 6 för att ta sig i tid till jobbet, ni vet, det är svin viktigt att vara i tid när man jobbar på LKAB, det är nämligen A&O! cool som jag är så kirrar jag det ;)

men efter jobbet på fredag gäller det! festivalen är här och jag ska umgås och festa med mina underbara vänner! och varje kväll/natt kommer jag avsluta med min egen favorit Mattias :) men festivalen brukar vara svin roliga så hoppas på en massa karuseller och en massa sköna människor där!


stabil bild som är tagen för något år sen då festivalen ägde rum och Filip hade fest i sitt öltält på gården, det var en fin kväll med fina människor!

och på tisdag ska jag och Rebecka dra på "stan" för att köpa något nytt till festivalen som vi ska bära, önska oss lycka till iden här hålan! haha surt. det finns ju knappt en stad här..


snart äre dags att lämna byyn, Jukkas, så att jag kan umgås och sova med Mattias! jag kan lugnt säga att jag sover som bäst när jag sover med honom, känna säkerheten eller något :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0