jobb nummer 3, check!

för några få minuter sedan så pratade jag med Emma i telefon och det första hon sa var att vi hade fått jobbet. jag blev redan nu aspepp på att få börja jobba! :D


vi ska göra glass för den delen! ;)

men ändå inte så himla pepp att lämna de bästa här heller...
men det kommer ju fler gånger som jag kan spendera tid här som tur är :) + att det är några veckor kvar.

första perioden; LK
andra perioden; sommarentrepenör
tredje perioden; Hussborg

min sommar kommer nog inte bli så tokig ändå och jag får ut rätt mycket av den! :) dock så blir det inga fler festivaler än kirunas egen, hade lust att fara på pdol men nu skiter det sig så jag får ta det till nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0