i miss u

making memories of us.

sitter här hemma i dator rummet, läser min vän Emmas blogg och så finner jag mitt namn i en text som tar mig tillbaka några dagar, de dagar då jag inte grät när jag skulle åka men just nu sitter jag och gråter för att jag saknar henne så mycket! :') haha. ja, det är nästan för bra att jag lärde känna en så bra vän som Emma!

tänk, på mindre än ett helt skolår så fann vi våran "bästakompis"-gnista mellan varandra. på så kort tid hann rätt mycket hända och nu har jag istället ångest att vi måste börja tvåanm ett år närmare att flytta igen om mina planer går i verket och då ska jag banne mig packa med mig Emma! ;) haha..

JAG ÄLSKAR DIG MIN VÄN!



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Eskil

Nu gråter jag också. Saknar dig som fan, det är astråkigt att inte ha någon nära som är pepp och posetiv hela tiden. Älskar dig vännen<3

2011-06-14 @ 08:40:03
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0