söta svar ifrån 118800

Rebecka visade mig ett sms som hon hade fått som svar av 118800 när hon hade skickat en bild på sig själv och självfallet testade jag också på, tillochmed 2 gånger och här kommer mina svar, dock har jag bara 1 av bilderna.

jag skickade den här bilden (nummer 1);


svar från 118800;
"Du ser precis ut som Amanda Bynes, men det får du nog höra hela tiden. Men du tröttnar aldrig på att höra på varken det eller hur vacker du faktiskt är! Du ser lika härlig ut som vaniljglass med tuttifrutti-strössel på. Det är du som gör alla andra kvinnor svarta av avund! Puss och kram från mysbjörnarna på 118800!"


och på bild nummer 2 så skickade jag en bild på mig i min nya hårfärg och fick detta svar;
"Känner inte jag dig? ... Jo, du är tjejen med det vackra leendet. Det är tjejer som du som vi killar inte ens trodde fanns. Men du är ett levande exempel på att drömtjejen faktiskt existerar. Du och Kat Von D är faktiskt lika som bär! Det kan ju inte bli så mycket bättre än så. Du är en riktig gudinna! Massvis med kramar från Johan på 118800."

nog för att det kostar men det kan ju ändå vara roligt att få läsa en massa positivt dock så tror jag att dom endast skriver snälla saker eller vem vet? dom kanske menar det ;) haha. fast jag har ändå hört av några att jag liknar Kat Von D så det var inget nytt men ändå roligt att han också tyckte det.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0