so look at you!

I know it, U know it!

tänka sig att jag håller mig ifrån alla festligheter som finns denna helg bara för att min syster kommer och jag ids verkligen inte fara till Pajala för en marknad där vissa av mina flummiga vänner ska sova i tält, nej usch vad kallt..   smart som jag är så stannar jag hemma, hemmaspa, hhm? varför inte när jag kan få en rejäl avkoppling eftersom att i min pappas badrum står det en jacuzzi och så finns det en bastu.

har ändå lust att fixa mig, just a little bit. har planer på att färga håret redan nu men det är den stora frågan om vilken färg. tror inte jag tänker testa något extremt som rött eller blont för det vill jag verkligen inte ha! + att det börjar bli många somhar färgat håret svart och det vill jag inte heller ha, hm, en mörkare variant av brunt! detta kommer bli en stor överraskning! :D



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0