@Mattias place

som ni ser så är jag hemma hos Mattias, snodde hans dator medan han duschar :)
ja det är väl här jag spenderar mesta delen av mitt lov men jag klagar inte, tvärtom däremot! jag storm trivs!

imorn är det nog dags att börja kolla upp tider och biljetter mot söder så att jag slipper ta något i sista sekunden eller något och denna gång har jag faktiskt rätt bra tur med tanke på att min syster kommer åka med mig så att jag slipper ha det tråkigt, tummen upp!

det finns egentligen inte så mycket att säga om just denna vecka, både jag och matti är lediga men med tanke på vilken stad vi är så finns det inte speciellt mycket att göra. med tanke på det så är det rätt skönt att bo i en större stad ;) ni som bor i en by borde testa!
men på tal om att det inte finns så mycket att göra så ska jag kanske lura med honom på någon impuls resa här i närheten.
nu ska jag iallafall få honom att skjutsa mig till närmaste affär så jag kan köpa glass :D


juste! med min nya mobil som jag ska köpa inom kort eller rättare sagt när den kommer ut så kommer bloggningen bli ännu bättre fastän jag sitter här uppe i norr :), datorer är rätt jobbiga trots allt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0