jag tänker inte bli sjuk

idag när jag vaknade så skulle jag gå och klä på mig men påvägen ifrån sängen till soffan kändes det som att jag skulle spy så jag klädde på mig lite snabbt, sa hejdå och tog med alla mina saker ut för att fortsätta klä på mig i den friska luften. visst det kändes bättre men nu igen så börjar allt snurra, kom igen nu, jag jobbar bara i 2 dagar kvar och det ska jag klara!

kan ju även berätta lite kort om dagen.
idag fick jag sovmorgon bara för att vi for ned i besöksgruvan och var där fram till lunch. efter lunchen satte jag och Emilijah igång och målade det sista och sedan tog vi kafferast och efter det fick vi sluta. efter jobbet tog jag moppen och körde den till Amanda där jag parkerade den tills ikväll då jag ska till Mattias för att sova. pappa var inte klar på stan så jag gick upp till folkan där jag mötte honom och Åke, satte oss i bilen för att skjutsa hem honom samt så stannade vi på en kaffe och INGENTING har förändrats i hans hus och det är flera år sen jag var där.
jag fick köra hem, det gick jätte bra och jag gör stora framsteg (y)

på fredag kommer min lilla syster Josefin hit och oj vad jag har saknat henne! :) nu kommer det bli en massa bus!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0