jag bara inte orkar

kass på att blogga, yyes!
nä men jag har typ bott på jobbet och när jag inte har varit på jobbet som egentligen slutar klockan 3 så bor jag hemma hos Mattias. tid till att blogga existerar inte för mig just nu, dock lite synd nu när jag märker att jag har fått lite fler läsare än förut. men jag lovar er att nu när min raring jobbar 12-timmars shift så har jag all tid i världen att blogga förutom att min lillasyster kommer till Jukkas nu ikväll vid 11! :)

om inte annat så fick jag världens ångest över att det var sista jobb dagen på LKAB idag. jag trivs där bland smutsen, låter verkligen inte som mig men det kändes ändå skönt att få jobba. det var tungt att lämna tillbaka arbetskläderna till skyddsförrådet och sedan lämna inpasseringskortet till vakten.. men jag är kanske tillbaka nästa sommar i lortiga verken! Sandra goes dirty! ;)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0